20130116

Penganiayaan Buat Semua

Assalamualaikum dan selamat _____.

Macam mana dengan kehidupan anda sekarang? Saya di sini mendoakan yang baik-baik sahaja untuk anda. Saya? Oh, saya baik-baik sahaja. Kecelaruan dan kejebonan itu biasalah kan? Adat hidup, yang betul dihina-hina, yang salah disanjung-sanjung. Hahaha. ( ketawa sopan tutup mulut )

Saya mulakan tahun 2013 ini sebagai seorang pelajar Tingkatan Enam Atas. Bagi sesetengah orang, ia juga dipanggil sebagai Tingkatan Tujuh. Apa-apa saja lah, umur bukan penghalang untuk saya menaip post untuk blog ini. ( tiba-tiba ) Baiklah, biar saya terangkan sedikit tentang kehidupan saya sebagai pelajar Tingkatan Tujuh ini. Empiyem telah menetapkan bahawa semua pelajar Tingkatan Tujuh Semester 2 untuk menjalankan sebuah kerja kursus yang amat mudah, di mana markah kerja kursus tersebut adalah berapa peratus ntah daripada markah keseluruhan untuk subjek yang diambil. Maka dengan itu, semua pelajar diwajibkan untuk menyelesaikan kerja kursus yang dipanggil Pibiyes ini. Pibiyes ini dikatakan mampu menjadikan pelajar-pelajar prauniversiti menjadi lebih matang dalam kehidupan yang penuh pancaroba ini. Selain itu, Pibiyes ini juga bla bla bla.....

Kesimpulannya Pibiyes memang ohsem.

Setakat ini saja lah coretan saya buat kali ini. Sememangnya, saya amat sibuk sejak kebelakangan ini. Bukan! Bukan kerana Pibiyues. Oops, maaf saya tertypo sebentar. Oh ya, sambungan. Pibiyes tidak membebankan saya langsung, tidak langsung. Saya mengundur diri dahulu, selamat tinggal.


No comments:

Post a Comment