20130712

Romadhon

Assalamualaikum dan selamat pagi/petang/malam.

Memula aku nak ucap selamat berpuazer lah kepada yang berpuazer tu. Hmm, aku tak ada idea nak taip natang apa. Aku update post ni pun sebab ada orang duk tanya bila aku nak buat entri baru. Zine aku dah lingkup. Kot. Arghh whatever, frust bila ingat balik. Nanti aku rajin aku sambung ah.
Tukar topik.

Harini dah hari ketiga dalam bulan Ramadhan. Baju raya aku tak beli lagi. Tak eksaited sangat la nak beli baju raya, aku nak kuih samperit ja. Sedap kuih tu. Hmm. Btw sehari sebelum puasa haritu (Selasa_9.7.13)  aku ikut rombongan sekolah pi Gunung Jerai. Tapi bukannya pi untuk enjoy-enjoy, untuk buat kajian pasal Pibiyes jebon tu hah. Haa, nah tengok gambar. (trick blogger pemalas)


Tak nampak? Memang sengaja bagi kecik. Hahahahaha.

Pic ni Deydey yang amik. Yang daripada kamera aku punya tak sempat transfer masuk laptop. Aku kan sibuk memanjang. Paham-paham la. Lulz. Okai lah, aku pun dah tak tau nak merepek apa. See yah!

Hah sat, kenal Samad dak? Yang buat video parodi kat Yutiub tu. Dia chumel sanad.(tetiba bahasa wempitzz kau)


Ni Samad. Otw jadi crush aku. Bhahahahah!

K bye. Tuzki Bunny Emoticon

No comments:

Post a Comment