20120312

Ouh Yeah~

Hai manusia sekalian alam. Kita bertemu lagi di skrin laptop/komputer.

Tajuk post ini perlu dibaca dengan kedua-dua tangan diangkat ke atas seperti sedang lemas di dalam loji kumbahan sambil mulut terbuka seperti sedang ketawa di samping mata terpejam seperti sedang bersin. Try la buat tengok.

Sudah-sudah, anda nampak pelik dengan wajah itu, haha.

Ouh yeah aku dah dapat kerja. Haha. Aku rasa post aku tak menarik bila sebut pasal kerja. Tukar topik.

Keluar dengan Ida lagi, beli baju kononnya. Jumpa Nad kat kedai wafer. Motif aku satu ja, aiskrim free. Malangnya dia cakap dia tak ada duit, so aku dipaksa guna duit aku sendiri. Lepas jalan-jalan dalam tu, aku bosan & Ida juga merasakan benda yang sama. Kami balik & OTW tu kami singgah gerai apom balik. Waktu aku tengah tunggu apom balik masak, tiba-tiba hujan turun. Oh, sejarah sudah berulang. Ni dah kali kedua aku ngan Ida terpaksa lari masuk bawah khemah gerai tu, dah la kecik. Aku berdiri belakang abang yang buat apom balik tu. Aku terperasan yang abang tu rendah, macam bini dia jugak. Padan la, sweet gitu. Hehe.

Yang paling tak boleh blah, lembu-lembu yang tengah makan rumput kat seberang jalan tu tiba-tiba mai kat gerai ni, macam haritu jugak. Ada seekor tu usha aku macam tak puas hati. Aku jeling dia. Dia buat kurang ajar dengan memasukkan lidah ke dalam hidung. Ceh! Dia rasa bangga kot boleh buat macam tu. Aku ingat nak naik lembu tu balik rumah tapi dah dia sombong dengan aku so aku batalkan niat aku tu.

Lepas balik tu aku ingat nak santai-santai dalam rumah. Aku main dengan kucing aku, Pain. Nanti aku letak gambar dia kat sini. Lepas aku boring, aku halau dia keluar sebab dia tinggalkan air mulut dia kat keychain handphone aku. Anda tahu kan air mulut tu apa? Puih! Haa, yang itulah.

Lepas tutup pintu, aku tengok mak aku tengah tengok TV. Kartun. Sambil gelak-gelak. Aku bingung. Cerita pasal seekor singa yang membesar dalam puak-puak kambing. So bila serigala mai nak makan kambing, dia pun jadi takut macam kambing. Macam tu pun ada?

Macam-macam la hidup ni.

* Aku rasa Pain gay.......... Crazy Emoticons

No comments:

Post a Comment