20120408

Bila Lapar

Sepatutnya aku nak siapkan post ni 2 hari lepas. Tapi tergendala sebab mood aku selalu rosak teruk lepas main Tetris Battle kat Facebook. Ni pun aku taip post ni dulu, lepas ni baru main Tetris Battle. Takut nanti mood aku mati terus.

2 hari lepas, aku balik kerja. Aku masuk dapur. Aku selongkar segala-galanya. Sebab lapar.

Tapi tak ada apa-apa yang boleh aku makan selain megi.

Huh! Malas gila nak masak. So aku ingat nak rendam ja, tapi aku rasa dah alang-alang masak megi, biarlah guna api, kan? ( aku x tau apa yang aku tengah merapu ni )

Ok, aku masukkan megi dalam periuk, pasang api.
Aku selongkar peti ais.
Uhh, jejari ketam aku dah habis. Aku selalu letak menatang tu dalam megi aku.
Mood aku spoil sikit.

Aku selongkar lagi, jumpa hashbrown.
Ohh, hashbrown.......

Memang, aku masukkan hashbrown dalam megi aku. Hahahaha. Kenapa? Tak percaya? Sedap jugak, serius aku tak tipu! Bila dah masukkan tu, biar hashbrown tu jadi lembut pastu kacau-kacau bagi pecah. Pecah hashbrown, bukan periuk.

So, please try this at home. Belum masak belum makan, sudah masak baru makan. Bye bye.

* abaikan segalanya bila makan Tuzki Bunny Emoticon

2 comments:

  1. yeke? hahahaha. sama dgn saya nak masak megi malas nak mampus mampus mampus.. nak rendam kang, lambat pulak! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. try buat camtu..letak hashbrown.. sedap tahap gaban la..haha

      Delete