20120404

Saya Dan KT

Baru-baru ni, aku rajin jugak pi joging dengan Kak Teh ( Kak Teh tu best friend aku ) & kami selalu singgah kat satu gerai yang aku tak pasti apa namanya lepas balik joging.

Okey, saja nak bagitau sebab aku tak tau nak cerita apa.

Tapi..

Nestum ais kat situ sedap. RM1.20.

Tapi...

Kalau aku bancuh sendiri, lagi sedap rasanya. RM0.00.

So, yang aku bancuh lagi berbaloi. Cuma bila balik joging, handle motor aku jadi ankontrolebel. Serius, aku tak tipu. Dia auto set bila start enjin time nak balik joging. Motor tu otometik pi kat gerai tu. Lepas tu selagi aku tak minum Nestum ais kat situ, motor tak boleh nak start. Sebab tu la aku pi minum jugak walaupun kena bayar & kurang berbaloi.

* ankontrolebel is uncontrolable.. Tuzki Bunny Emoticon

No comments:

Post a Comment