20120415

Leter

BAHASA BIASA


Ohh, aku tak tau nak letak tajuk apa. Abaikan. Aku tak suka buang masa fikir pasal tajuk sedangkan post aku ni sekadar repekan. Uh, merepek?

Nak tau tak? Kalau x mau sila klik simbol pangkah kat atas sebelah kanan tu ok? Haa, yang kaler merah tu.

Kalau nak tau, aku sebenarnya tak suka lelaki yang lembut-lembut sangat. Bukan pondan ok? Tapi yang jenis suka duk buat ayat pasrah. Macam jebon kot!

Pastu manusia yang jenis duk taip mesej eww eww tu. Kitew tark shukew taw! Mencik gileww!
 Bila aku dapat mesej-mesej macam tu, otak aku payah nak hadam apa yang dia cuba nak sampaikan. Kat sekolah cikgu aku tak pernah ajar pun perkataan-perkataan tu, Aku tak tau la sapa yang start guna bahasa jelly terlebih air tu - gedik.

Kalau anda salah sorang daripada pengguna bahasa jelly terlebih air, sebaik-baiknya anda hentikan penggunaan tersebut kerana ia akan memudaratkan.


BAHASA JELLY TERLEBIH AIR

Ohh, akuw tark taw nark lewtak tajowk apew. Abaikan. Akuw tark shukew buang masew pikir pasal tajowk cedang an post akuw niy sekadar reperkan. Uhh~ mereperk?

Nark taw tak? Kalaw tak maw silew klik simbol pangkah at atas sebelah kanan tue okeyh? Haaaa, Yang kalerw merah tue.

Kalaw nark taw, akuw sebenarnyew tark shukew lerlaky yang lembot-lembot cangat. Bukarn pondan okeyh? Tapi yang jenis sukew dok wat ayat pasrah. Macam jeybown kowt!

* Tak habis sebab aku penat..Tuzki Bunny Emoticon

No comments:

Post a Comment