20120206

kenyataan

aku nak buat kenyataan la..aku memang x pandai nak handle blog ni.. =="
ceh, cakap macam blog ni budak jahat lak nak handle2..haha.. x la, aku duk try nak tambah gadget tapi aku x reti.. dem~
so aku pun jalan-jalan kat muka buku cari blog-blog member-member aku tapi malangnya depa a.k.a mereka x da blog.. then aku nak tanya sapa?? x pa2, sikit-sikit lama-lama pandai la..kot? haha..
haa..tadi mak aku suruh p kedai lagi.. fotostat latihan tuk student dya kot.. pakcik baju putih tu x da la.. aku nampak sorang kawan aku ni..erk.. x tau la nak panggil kawan ka apa.. sebab aku ngn dia x penah declare sebagai kawan pun.. haha.. satu sekolah dulu la senang cerita..
dia keja kat gerai belah2 ala santai tu.. aku x tau la nama sebenar dia apa.. yang aku tau orang panggil dia mario n aku pun sama.. ada sapa2 boleh tolong bagitau aku nama sebenar dia?? haha..
x kesah la.. aku harap dia rajin keja n dapat gaji + bonus.. dengan itu dia boleh la belanja aku nanti..haha..


Budak : Uncle, pembalut buku yang dah siap tu ada x?
Uncle : Haa ada2.. pergi tengok kat belakang tu.
Budak jalan p belakang.
Auntie : Nak yang besar mana?
Budak : Nak balut buku teks. Nak dua.
Auntie : Nah. (bagi pembalut buku kat budak)
Budak bayar duit.
Auntie : Thank u aa.
Budak senyum.

* mario, kalau aku p gerai tu ang belanja aku minum x?

No comments:

Post a Comment